Ogólnopolska giełda jachtów, łodzi i czarterów

ISOFAN MARINE

ISOFAN MARINE

12 Lut, 2015

MIESZALNIA LAKIERÓW JACHTOWYCH

Czasy, kiedy w marinach lub na wodzie widoczne były tylko białe łodzie powoli, ale wyraźnie odchodzą w przeszłość. Burty, pokłady czy nadbudówki coraz częściej malowane są całe lub zyskują kolorowe detale. Aby jednak każdy żeglarz, któremu zamarzy się łódź w wyśnionych kolorach mógł spełnić swoje wizje potrzeba było paru zmian.

Jak wiadomo, do tej pory ograniczeniem była paleta farb dostępna w sklepach

z chemią jachtową. Kilkanaście kolorów w ofercie nie robi już na nikim wrażenia. Następna sprawa to ilość dostępnej farby. Jeśli wspomniany żeglarz chciał pomalować linię wodną lub pokład to 0,75 litra w pierwszym przypadku

to zdecydowanie za dużo, a w drugim za mało. Także sposób nakładania farby odgrywał też niepoślednią rolę. Wybrany kolor mógł być dedykowany do aplikacji wałkiem, a żeglarz upierał się przy pistolecie. Jasne, że można próbować, ale fachowcy nie polecają produktów 2 lub 3 w 1.

Wszystkie te problemy rozwiązuje linia ISOFAN MARINE

Już jej propozycja kolorystyczna przewyższa dotychczas znane.

Walizka Yachting Color Master zawiera ponad 800 wzorników kolorów pastelowych

i 120 metalicznych oraz perłowych. Wszystkie natryśnięte oryginalnym lakierem

i ułożone chromatycznie. Oprócz tego realizujemy kolory z wzornika RAL 841-GL

i Master Chroma Effect (500 kolorów metalicznych). Podkreślić też należy możliwość barwienia podkładów pod konkretny kolor. Ich zastosowanie wydatnie obniża zużycie lakieru nawierzchniowego i maskuje niekorzystny efekt estetyczny w przypadku przetarcia powłoki lakierowej.

Oprócz gigantycznego wzrostu możliwości wyboru koloru, zmieniła się też rewolucyjnie sprawa dostępności wymaganej ilości farby. Każdy, korzystając z ogólnie znanych wzorów, potrafi wyliczyć potrzebną ilość i taką też ilość kupić. Dostarczenie wymaganych 0,2, 0,35 czy 1,15 litra w linii ISOFAN MARINE jest naturalne. Podsumowując: możemy zmieszać każdą ilość zaczynając od 0,2 l.

System daje żeglarzom do wyboru także rodzaj wykończenia farby nawierzchniowej.

Wykorzystując te same pigmenty, a zamieniając tylko binder, możemy mieć do dyspozycji farby o pełnym połysku (jedne do nakładania pistoletem, drugie wałkiem lub pędzlem), farby matowe, i farby strukturalne. Kolorów metaliczne i perłowe zabezpieczamy błyszczącym lakierem bezbarwnym o podwyższonej zawartości filtrów UV. System wykorzystuje tylko produkty bezchromianowe i bezołowiowe.

Oczywiście cała linia ISOFAN MARINE przeszła testy na odporność na UV, twardość powierzchni i odporność na zmywanie woda morską wymagane dla produktów z sektora jachtowego. Rygorystyczne testy pigmentów sprawdzające siłę barwienia gwarantują powtarzalność kolorów, co w przypadku mieszalni lakierów jest rzeczą fundamentalną.

P.Stoppani

 

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Directory powered by Business Directory Plugin